Мэты і задачы дзейнасці ўстановы адукацыі на 2023/2024 навучальны год
У мэтах далейшага ўдасканалення дзейнасці, неабходна працаваць над рашэннем наступных задач:
Павышаць якасць адукацыі праз:
якасць прадметнага выкладання за кошт эфектыўнага выкарыстання падтрымліваючых і стымулюючых заняткаў;
аб’ектыўную ацэнку якасці адукацыі па вучэбных прадметах у адпаведнасці з асноўнымі патрабаваннямі да вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў;
стварэння адпаведных умоў для аказання карэкцыйна-педагагічнай дапамогі дзецям з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця;
Павышаць эфектыўнасць сацыяльнай, ідэалагічнай і выхаваўчай работы праз:
актыўныя формы работы, якія будуць садзейнічаць ідэалагічнаму, грамадзянскаму і патрыятычнаму выхаванню, выхаванню інфармацыйнай культуры навучэнцаў; актывізацыю турысцка-экскурсійнай работы з навучэнцамі з улікам прынцыпу тэрытарыяльнай даступнасці; мэтанакіраваную работу па фарміраванні ў вучняў уменняў аналізаваць інфармацыю пра сацыяльныя з’явы і працэсы, весці дыскусію па праблемах развіцця сучаснага грамадства, у тым ліку праз рэалізацыю інфармацыйна-адукацыйнага праекта “Школа Актыўнага Грамадзяніна” (“ШАГ”) для V–VII, VIII–IХ класаў; выкарыстанне выхаваўчага патэнцыялу ўрокаў; удасканаленне інфармацыйна-тлумачальнай работы з законнымі прадстаўнікамі непаўналетніх па азнаямленні іх са зменамі ў заканадаўстве Рэспублікі Беларусь (абнаўленні, унесеныя ў Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адміністрацыйных правапарушэннях, якія пачалі дзейнічаць з 1 сакавіка 2021). |
Стварыць умовы для захавання і ўмацавання здароўя дзяцей праз:
стварэнне бяспечных і здароўезберагаючых умоў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу; эфектыўнае ўзаемадзеянне з сям’ёй шляхам правядзення інфармацыйна-тлумачальнай работы па пытаннях бяспекі жыццядзейнасці, прафілактыкі траўматызму, шкодных звычак, інтэрнэт-залежнасці, залежнасці ад гаджэтаў і іншых відаў залежнасцей; актыўны ўдзел у праекце “Школа - тэрыторыя здароўя”. |
Павышаць узровень прафесійных кампетэнцый педагогаў праз:
засваенне навукова-метадычных і псіхалагічных прынцыпаў арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці; актыўны ўдзел у самаадукацыйнай дзейнасці, конкурсах прафесійнага майстэрства; укараненне воблачных тэхналогій у змест метадычнай работы і адукацыйны працэс. |
Умацоўваць матэрыяльна-тэхнічную базу праз:
забеспячэнне выканання ўстаноўленага задання па эканоміі ПЭР;
правядзенне мэтанакіраванай работы па прыцягненні пазабюджэтных крыніц і інвестыцый.
У дашкольнай адукацыі:
удасканаленне якасці адукацыйнага працэсу за кошт забеспячэння сучаснымі сродкамі навучання і вучэбнымі выданнямі, укаранення ў педагагічную практыку сучасных адукацыйных тэхналогій;
сістэмную працу па захаванню і ўмацаванню здароўя выхаванцаў праз міжведамаснае ўзаемадзеянне з установай захавання здароўя, прафілактыцы траўматызму дзяцей, забеспячэнню бяспечных умоў арганізацыі адукацыйнага працэсу і знаходжання дзяцей ва ўстановах дашкольнай адукацыі;
стварэнне ўмоў, якія забяспечваюць псіхалагічную бяспеку, накіраваную на абарону выхаванцаў ад негатыўных уздзеянняў і прагназаванне магчымых пагроз з мэтай папярэджання парушэнняў у станаўленні іх асобы.
Мы в соцсетях: